INFÓK
M@d Killer 2006.07.24. 10:17
1.oldal
Half Life 2: Episode One
2006. június 23. 18:07, Péntek -
Kiadó:EA Games Fejlesztő: Valve Honlap
Rendszerkövetelmények: Minimum: Intel Pentium IV 1,2 GHz, 256 MB RAM, 64 Mbyteos videokártya Ajánlott: 3 GHz-es Intel Pentium IV vagy AMD Athlon XP 3200+, 1024 MB RAM, Nvidia 7800+ Hasonló játékok: Doom III, Farcry
A Half Life trilógia receptje: a hosszú történetet vágjuk három felé és adjuk el külön-külön. Így kicsivel több pénzt lehet érte elkérni és a rajongók boldogok lesznek, hogy nem kell sokat várni a körömrágós izgalmakra és fordulatokra. A Half Life 2: Episode One ütős grafikával, izgalmas kalandokkal és ultrarövid játékidővel hódít.
Kevés játékfejlesztő gyötri rajongóit szappanoperaszerű sztorivégződésekkel, de a Valve igazán szadomazo ebben a témában. 1998-ban, a Half Life epilógusában Gordon Freeman csatlakozik egy titokzatos G-Man alakulatához, aki egy dimenzióugró kommandót futtatott. A végítélet Gordont és Alyx Vance-t legközelebb a 2004-es Half Life 2-ben, egy robbanásban hozta drámai helyzetbe .
A fél világ (na jó ez túlzás) izgult éveken keresztül arra, hogy vajon mi lesz a vége a sziklaperemen kapaszkodásnak. Nyilván nem halnak meg, ezt Hollywood megtanította már jól - ki akar 2-4-6 évet várni egy szerencsétlen fordulatra? Nincs olyan epikus történet, ami ezt megérné. Felismerte ezt az egyszerű, ámbátor jogos igényt a Valve is, - gondolom a sales managerek segítettek is nekik ebben -, így mostmár sokkal rövidebb időközönként jelenik meg az aktuális Half Life rész. Ha minden igaz, három epizód készül majd ilyenformán a második Half Life-ból.
A küldetések viszont továbbra is elég kuszán, titokzatosan fonódnak. Elsőként ugye fényt kell deríteni arra, hogyan is menekült meg Gordon és Alyx és hogy esett ki G-Man a pixisből. Mivel az előző rész kérdéseire igen hamar válaszokat kapunk, természetes, hogy újabbak borzolják majd a kedélyeket. Az Episode 1 történetének lényege, hogy hőseinknek el kell menekülniük City 17-ből. Túlterhelt reaktorok, lerombolt városrészek, zúzda-szörnyek és komoly meglepetések várnak majd labirintusszerű utunk során. Amilyen egyszerűen körül lehet írni, annyira izzasztó lehet menet közben. Tévedés ne essék, a rövid nem azt jelenti, hogy egyszerű, hanem csak azt, hogy rövid.
Viszont a Half Life mindig is nagyon helyes középutat talált a harci szituációk és a feladvány-megoldási részek között. Ebben az esetben az újdonság annyi, hogy immár eleve a veterán játékosok számára fabrikálták össze a kihívásokat, ami jóval keményebb küzdelmeket jelent és trükkösebb feladványokat is.
|
[1] 2 3 4 Következő oldal >> |
|